Treenejä

Tyttö treenaa kilpa-aerobiccia, ohjaa jumppaa, heiluu salilla sekä harrastaa balettia. Vapaa-aika kuluu muun urheilun parissa mm. ratsasten, uiden, alppihiihtäen tai lenkkeillen ja ulkoillen.

lauantai 11. syyskuuta 2010

Nettipimento loppui!


Joo eli nettipimeto loppui. Mulla on siis tilanne täällä se, että alkoi remppa kotona! Ja jo pari kuukautta sitten mun talossa, ja remppamiehet katkoivat nettipiuhan, ja minä sen sitten piakkoin siitä irtisanoinkin, mitäs mä teen sillä jos ei pysty käyttämään. Eli nyt sitten ihanasti asun todennäköisesti vuoden loppuun täällä porukoilla. Työmatkat piteni hurjasta mutta tolla fillarilla ois tarkoitus ne huristaa tuttuun tapaan. Tavarateline on kyllä  nyt pakko hankkia, sitä kamaa kun aina niin paljon mukana!!!

Myös kesä meni, niinkun tuosta kuvasta huomaa, ei enää tarvitse noita sortseja pukea. Oli kyllä niin maan mahtavin kesä, nautin todella!!! ilmasta ja muusta touhusta!!!

Rantatouhujahan mä en harrastanut kuin yhtenä päivänä ja muutenkaan ei paljon tullut oleiltua, mutta olinhan mä sentään 9pv reissussa ja se oli ihanaa!!!!!!!

Tälläisen kuvan nappasin tuossa yks päivä just iltaruuan jälkeen (niinkun tietysti kaikki bodykuvat pitää ottaa sillon, ja treenaamattomana päivänä!) kun ajattelin, että mulla ei oo mitään käsitystä miltä näytän takaa päin!!! :) En oo oikeen halunnutkaan tietää. Puolustus on pakko sanoa, että piti laittaa kamera itselaukaisevalle ja sohvalle, joten kuvakulma ei vissii oo mikään maailman paras!!!!

Tolta mä sit näytän! Perään oon kyllä todellakin tyytymätön. Miten ihmeessä meikällä on näin paljon SELLULLITTIÄ!!! Tai en mä tiiä onko sitä mut näyttää siltä! Oisko tota perää pitänyt jotenkin jännittää? Noista asennoistahan mä en tiedä hevon helkuttia, kuhannyt jotain yritin! Mulle on myös kätevästi kertynyt jotkut selkäjenkkakahvat.. Mullahan ei siis (ihan oikeesti!) ole jenkkakahvoja mutta selkäläskit näköjään???? Ja karseimmat jalat mitä ikinä. En kyllä ihan vakavissanikaan usko että ne näyttää noin kamalilta housut jalassa??? Eikai??? Koska en mä missään ilman housuja nyt ole muuta kuin kerran vuoteen sen yhden päivän rannalla. tulihan tota painoo lisää kesän aikana tohon 55kg ja siinä suapi nyt ollakin, tippuuhan se taas pakostakin, ku aina käy niin, vaikka yrittäis että ei tippuis. Niin ja siis mitään kauheeta pullistelua en yrittänyt koska lihaksiahan mulla ei ole.

Herkkupöperöitähän mä söin myös koko kesän, tässä esim. kasvismoussakaa mitä oon tehnyt. Toi juusto oli jotain kevytjuustoo eli täys kuraa, seuraavaks laitan kyllä ihan ehtaa tavaraa! Mut oli kyllä hyvää tuo, porukat on kunnostautunut tossa kesäkurpitsan kasvatuksessa, joten toi ruoka (en todellakaan tiedä onko se jotain kasvismoussakaa) koostuu soijarouheesta, kesäkurpistsasta, tomaatista ja paprikasta. NAMII!!!

Kohta se on taas talvi ja alkaa tälläset touhut pitkin seiniä. Tai onhan niitä oikeesti pitkin vuotta menoillaan. Mut tälläset touhut:

Viime syksyn ekoista kisoista kajaanissa, huomatkaa oikean nilkan teippaus, se oli nyrjähtänyt ja muuten kipee! Eikä ojentunut joten huonoja pisteitä pukkas. Ja tota kisapukua en laita enää, kiristi käsistä perkuleesti! (Nii ja ei mulla oo jalat lattiassa vaan ihan siis pressi on oikeesti ylhäällä, kantapäätkin, näyttää vaa oudolta :))

Enskisat nimittäin kisataan tässä puvussa. Mun neljäs kisapuku jo!!! KiWWaa. Sopii enemmän mulle noi pitkähihaset. On muuten taas kiva kuvakulma, reidet näyttää ihanan paksuilta, NAM! (Ei todellakaan nam....)

No, tulipas tästä kiva kuvapäivitys, se on nyt iltavenyjen aika ja huomiseks taas töihin viepi tieni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti